maanantai 11. elokuuta 2008

tyyntä ja myrskyä

... laiva on turvassa satamassa, mutta eihän sitä ole tarkoitettu vain satamassa olemaan... tänään alkoi meidän pikkuisella ja isommalla tytöllä koulu...harmittaa, kun en itse päässyt tyttöjä kouluun saattamaan...minulla alkoi työt ryhmiksellä ja nyt teen pelkästään aamuvuoroja ja viikonloput ovat vapaat...palkka on aika surkea...sosionomin palkkaa en saa vaan alhaisinta mahdollista...ärsyttää, että lastenhoitotyötä kuten perhepäivähoitajan työtä ei arvosteta tarpeeksi!!! ...lapset olivat ihanan pirteitä ja innokkaita...ja niin tohkeissaan koulun alkamisesta:)

7 kommenttia:

Sateenkaarentaa Riikka kirjoitti...

harmittaa kun et päässyt saattamaan, mutta toisaalta varmasti lapset tietää ettet olisi missään muualla mieluummin, kuin heidän kanssa. samaa mieltä tuosta palkkaus asiasta ei arvosteta ainakaan palkassa
iloa

päivi kirjoitti...

heips!
kiitos vierailustasi!
tutulta tuo työsi kuulostaa samoin palkka..
minulle kunnallista perhepäivähoitajan työtä taas tarjottiin mutta en kotonani halua lapsia hoitaa..kuvitteleppas tilanne.. viisi lasta rasvakäsillään tarpoo minun tavaroita!!!
viime vuodet pikkuisia olen heidän kodeissaan yksityisenä hoitanut.. itse ole työpäiväni saanut päättää mutta palkkakin pieni tietysti ollut?
nyt olen puoli vuotta sapattia pitänyt, talvi ihan auki..
mukavaa työviikkoa pienten parissa.
yöterkuin päivi

päivi kirjoitti...

yökukkuja taas täällä!
katselin juuri läpi koko blogisi, täytyy sanoa että kotisi on oikea karamelli, suloinen ja sopivan värikäskin, kerrassaan ihastuttava.. tämä juuri on sitä rentoa tanskalais tyyliä mitä monet hakevat?
onnistunut siinä kyllä olet täydellisesti !
mielellään näkisin kotisi jossain sisustuslehdessä!
t.päivi

Inkabella kirjoitti...

Ilona: kiitos!!!

Päivi: ...mäkin oon harkinnut perhepäivähoitajan työtä...mutta mulla sama tilanne...hei lapset älkää vaan koskeko siihen, se on aitoa cath kidstonia! älkää vaan koskeko likaisin käsin niihin tyynyihin...hih. Ne on tätin tavaroita, ei saa ottaa! Saisin varmaan hepulin alta aikayksikön...Sulla on niin ihana vaalea koti..aattele niitä rasvalänttejä ja puput ois varmaan entisiä...no joo..pitää tästä lähteä kattomaan pikkuisia..

Inkabella kirjoitti...

kiitos Päivi!! Ihana aamun piristys!

t.Sari

Anonyymi kirjoitti...

Sehän on tämän sosiaalialantyön ikävä puoli, että palkkaus ON todella syvältä.. Mutta tämän alan työtä kyllä tekee siksi että siitä tykkää!!
Ihania kuvia sinulla taas täällä, käypä Katjan blogista katsomassa meidän Italian matkan kuvia. koko reissu oli BELLA BELLISSIMA!!

Inkabella kirjoitti...

Kiitos Miia! Oon jo käynytkin kattoo...Oon ihan kade:) Kävitte vaikka missä ihanissa paikoissa...ja italiakin näyttää sujuvan...t.Sari